Pagina's

vrijdag 9 oktober 2015

Het begon met een flirt 4




Het was vroeg in de ochtend.
Melek en Tom zaten in de huurauto waarmee hij zijn vriend de avond voordien Berend naar het verlaten stuk kust bracht.
En waar hij Melek terugzag.
De wanhoop nabij.
Nu reed hij in dezelfde wagen met haar over een drukke Turkse snelweg.
Het verkeer was woelig en chaotisch.
Tom moest het hoofd koel houden.
Melek keek hem aan.
Legde haar hand op zijn dij.
Ze voelde liefde.
Geen lust, geen goesting.
Maar pure en oprechte liefde voor de jongen die haar ervan weerhield om van de rotsen in de diepte te springen.
Een heerlijk warm gevoel vervulde haar hart.
Ook Tom voelde ditzelfde gevoel.
Hij draaide even zijn hoofd.
Keek in haar prachtige bruine ogen.
Melek glimlachte zacht.
Slaakte een zucht.

Tom hield zijn handen ontspannen op het stuur van de bordeauxkleurige Volkswagen Golf waarmee hij aan een hoge snelheid noordwaarts reed.
Op de radio speelde een Turkse popsong.
Het verkeer verliep vlot.
Wat wilden ze nog meer.
Nog in de late voormiddag zouden ze de Griekse grens bereiken.
Ze zeiden geen woord gedurende de lange rit.
Tom zette de airco wat hoger, want de middaghitte begon in de auto door te dringen.
Op een uur rijden van de Turks-Griekse grens reed Tom een parkeerplaats op.
"Ik ga nu proberen om één van de vrachtwagenbestuurders te overtuigen om jou in de laadruimte mee te nemen tot de eerste parkeerplaats op Griekse bodem.
Dan stap je gewoon terug over en rij je verder".
"Is dat niet riskant"? Vroeg Melek een beetje bezorgd.
"Het is een risico ja.
Maar het is de enige manier om je over de grens te krijgen.
Griekenland is een Schengenland, dus eens in Griekenland is er geen enkel probleem meer om jou zonder geldig paspoort Europa door te krijgen".
Er stonden een tiental truckers op de parking.
De derde trucker wilde Melek wel over de grens helpen in ruil voor 200 Euro en een sixpack bier.
Het was een Rus.
Boom van een kerel.
Ongeschoren gelaat.
Ongewassen handen en vieze vingernagels.
Kleren die al lange tijd niet gewassen waren.
Melek had er geen goed oog in.
"Wat een gemeen type", fluisterde ze in zijn oor.
"Rustig maar.
Ik blijf in de buurt en hou hem in de gaten.
Alles komt goed, dat beloof ik je".
Na een passionele kus stapte Melek in.
De trucker sloot de deuren, stapte in en zette het logge gevaarte in beweging.
Daar ging Melek.
Achterin de laadruimte tussen dozen met olijven in blik.
Tom stapte ook in.
Reed naar de Griekse grens.
Na enig palaver en discussie over punten en komma's op zijn paspoort mocht hij doorrijden.
Hij parkeerde zijn auto met uitzicht op de truckparking.
Daar kwam de Russische truck aan.
De man bleef zeker een half uur weg.
Dan kwam hij buiten met twee douane beambten.
Die lieten hem de laadruimte openen.
Het zweet brak uit bij Tom.
Ook Melek hield de adem in.
Maar meer dan eventjes zwaaien met hun zaklampen deden ze niet.
Daarna ging de laadruimte opnieuw toe.
De trucker mocht zijn weg verderzetten.
Dat deed hij dan ook.
Tom zag de truck tussen het verkeer verdwijnen.
En begon aan de tweede etappe van zijn plan.
Hij haalde de truck in en reed met hoge snelheid naar de eerste parking voorbij de grens.
Hier stonden amper drie trucks.
In de verte begon de zon al achter de bergen te zakken.

Eindelijk reed de truck met Cyrillische lettertekens op de laadruimte de parking op.
De man stapte uit.
"So here i'm", zei hij in gebrekkig Engels.
"First i going to take the rest of my reward, and then you and your bitch can continue your trip".
Bij die woorden maakte hij zijn broeksriem los, een geile blik was in zijn ogen te lezen.
"Hey dude, what do you have in mind"? Vroeg Tom.
Hij versperde de toegang tot de laadruimte.
"Do you really think i'm going to do this for 200 fucking Euro's and some cheap Turkish beer"?
Hij greep Tom vast en gooide hem in het gras langs de parking.
"Get out of my way you piece of shit"! Brulde hij.
Hij gaf Tom een schop tegen het hoofd, en dan nog een recht in het gezicht.
Tom verloor het bewustzijn...
Een uur later kwam hij bij.
Hij keek om zich heen,
De truck was weg.
Melek was nergens te zien.
"Nee", prevelde hij.
"Melek".
Hij hield zijn handen voor zijn gezicht.
Besefte dat hij bloedde uit zijn neus.
Zijn hoofd deed pijn.
Zijn kleren zaten onder het bloed.
Hij begon te trillen op zijn benen.
Hij schreeuwde het uit.
"MELEK!!!! NEEEEEEEE !!!!!"Hij viel op zijn knieën.
En barstte in snikken uit.
Hij huilde zeker een kwartier lang.
De wanhoop nabij.
Hij kon zichzelf wel voor de kop slaan.
De gedachte dat Melek door zijn schuld, zijn stom idee.
Nu misschien in handen was van een perverte trucker.
Die haar misschien nog steeds aan het verkrachten was.
Of al om het leven had gebracht.

Toen voelde hij ineens dat iemand zijn handen op zijn schouders legde.
Hoe zijn hoofd tegen een warm lichaam werd gedrukt.
Hoe het bloed van zijn gezicht met een stoffen zakdoek werd afgeveegd.
"Rustig maar Tom", hoorde hij een zachte meisjesstem zeggen.
"Ik ben het.
Je liefste Melek".
Hij draaide zich om.
"Die klootzak heeft je goed te pakken gehad", zei hij.
Tom sloeg zijn armen om haar middel.
"Melek", zei hij.
"Lieve Melek.
Schatje".
Melek zakte door haar knieën.
Ze omhelsden elkaar.
In het gras langs een parking van een Griekse autosnelweg.
Ze begonnen beiden te huilen.
Ontlading, na echt bange momenten.
"Ik dacht dat ik je kwijt was Melek", zei Tom.
"Ik ook", reageerde Melek.
"Ik zag hem in de laadruimte binnenkomen.
Zijn broek reeds op zijn knieën.
Zijn vieze stinkende pik in zijn handen?
"You're mine," zei hij.
Ik plantte mijn rechtervoet tussen zijn benen.
En nog eens.
Ik hoorde hem schelden in het Russisch.
Ik maakte dat ik weg was.
Sprong uit de laadruimte.
Ik zag jou liggen.
Roerloos.
Onder het bloed.
Ik vreesde het ergste Tom.
Ik hoorde gestommel in de laadruimte, dus ik maakte dat ik weg was.
Ik liep zo hard naar de omheining, klom erover en dan meteen de bossen in.
Ik klom in een boom en wachtte bang af.
Ik zag hem lopen.
Ik hoorde hem roepen.
"Where are you? You fucking slut.
"I swear i'm going to kill you very slowly".
Toen werd ik bang.
Echt Tom.
Ik was bang.
Ik dacht dat mijn uur geslagen had.
Weet je.
Ik dacht dat het gewoon zo moest zijn.
Ofwel mijn lot als slavin van de door mijn familie gekozen man ondergaan.
Ofwel sterven.
Heel even.
Beklaagde ik me dat ik niet gesprongen had.
Toen alles veilig was keerde ik terug naar de parking.
Ik zag je.
Ik zag je huilen.
Je verdriet.
Om mij.
Een man die huilde om mij.
Een man, die zoveel geeft om mij.
Tom.
Kijk me aan Tom...
Ik wil de jouwe zijn Tom.
Ik wil voor altijd DE JOUWE ZIJN!"


Melek drukte haar lippen op die van Tom.
En kuste hem heel lang en heel intens.
Met gesloten ogen.
Ze drukte hem dicht tegen zich aan.
Als het kon.
Dan liet ze hem niet meer los.
Nooit meer.
Tom liet haar begaan.
Genoot van haar oprechte kussen van pure liefde.
"Het wordt donker lieverd", zei hij.
Laten we een plaats zoeken om te overnachten.
Dat vonden ze na een twintigtal minuten rijden in een klein maar levendig Grieks stadje.
In een drukke straat lag een 'taberna', er stond een bord.
Rooms avialble, stond er te lezen.
Tom en Melek stapten binnen.
Er was gelukkig nog een kamer bij.
"But, if you want the room. You have to eat here".
Dat was geen probleem.
Tom en Melek zetten zich aan een tafeltje buiten op het terras en bestelde een heerlijke ouzo als aperitief.
"Die zal me smaken", zei Tom.
"Mij ook", zei Melek.
"Wel grappig.
Ouzo, Raki. Twee namen voor hetzelfde drankje.
Mijn grootvader in Turkije maakte die zelf.
Oud familierecept.
Maar ik mocht er jammer genoeg niet van drinken.
Omdat het niet paste voor een meisje om te drinken.
Dat was een mannenzaak.
Maar die geur van anijs, dat was altijd zo zalig".
De waard zette twee glazen en een kan met water op tafel.
"Home made ouzo", zei hij.
"Enjoy it".
Tom en Melek hieven hete glas en keken elkaar proostend in de ogen.
"Op ons", zei Tom.
"Op ons geluk", zei Melek.

Na een heerlijke maaltijd met gratis fles wijn van een meer dan gulle waard.
Wijn die naar hij zei van de wijngaard van zijn broer kwam.
Ze smaakte overheerlijk, dus wat kon het hen schelen of het nu waar was of niet.
Terwijl ze liefdevolle blikken uitwisselden dronken Tom en Melek er met veel smaak van...
Trokken Tom en Melek naar hun kamer.
Een bed, een wastafel, een tafel met twee stoelen en een oude kast.
Meer was het niet.
Maar ja, voor tien euro per nacht moet je ook niet teveel verlangen hé.
Tom deed zijn t-shirt uit.
Melek knoopte haar blouse los en liet haar jeansbroek zakken.
Tom bekeek haar.
Wat was Melek toch een knappe vrouw.
Er was een reden waarom hij op die overvolle trein een erectie had.
Hij zag haar al in het station, en dacht toen al van "man dat is een lekker ding".
Verrukt stelde hij vast dat ze naar hetzelfde perron liep als hij.
En ook op dezelfde trein stapte.
Tijdens het wachten begon hij te fantaseren, met een broek vol goesting tot gevolg.
Maar ondertussen werd het perron alsmaar voller en voller.
En iedereen wilde op diezelfde trein zitten.
Voor hij het wist werd hij kampende met een joekel van een erectie naar haar toe gedreven.
De rest van het verhaal kent u.
Half ontkleed legde Melek haar handen om zijn heupen.
Trok zijn boxershort naar beneden.
Verlekkerd keek ze naar zijn heerlijke pik.
"Daar is mijn grote jongen", zei ze.
Ze ging op haar knieën zitten en begon Tom oraal te bevredigen.
Tom genoot.
Kwam meteen klaar.
Melek slikte het zonder gene door.
"Jij bent een hete bok zeg", zei ze.
Ze kwam recht, schudde de rest van haar kleren van haar lijf.
En weer begon ze Tom vol passie te zoenen.
"Ik wil met je vrijen Tom", zei ze.
"Ik wil dat je me ontmaagd.
Ik schenk je mijn lichaam en mijn onschuld.
En wil je eeuwig trouw blijven lieverd".
Tom zweeg.
Al kussend legde hij Melek op bed.
En kroop op haar.
"Dit gaat wel pijn doen, als het je eerste keer is lieverd", zei hij.
"Kan me niet schelen", antwoordde Melek.
"Jij bent dat waard lieve Tom...

JIJ BENT DAT WAARD!!!"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten