Pagina's

zondag 26 januari 2020

Wie ben ik (echt)?



Dag lieve lezers.
Ja ik ben het.
Ik hoor u al vragen "wie is... 'ik'?"
Wel, laat me mezelf even aan u voorstellen.
Maar dan...
ECHT AAN U VOORSTELLEN!
Zonder pseudoniempjes.

Wie ben ik?
-Mijn naam is Miguel.
Mijn familienaam doet er niet toe, wie via Facebook dit artikel leest weet deze al, en de anderen moeten het mij anders maar vragen.
-Ik woon in Nieuwpoort.
En daar woon ik graag.
Het is geen echte stad, maar ook geen dorp.
Nieuwpoort heeft een stadskern en geschiedenis die teruggaat tot in 1163.
Hier werden beslissende veldslagen geleverd in de 80 jarige oorlog, en ook in de Eerste Wereldoorlog. Toen de dappere helden Karel Cogge en Hendrik Geeraert de sluizen hebben opengezet zodat de Duitse soldaten met hun 'stiefeln' in het water en de modder stonden.
Ik ga het hier in deze blog zeker over hebben, want ik hou van Nieuwpoort.     
-Ik heb een relatie met een lieve schat van een vriendin, ze heet Christiane
En samen hebben we twee schattige keeshondjes.
Cecieleke en Celientje!   
En ja, die twee lieverdjes gaan hier in deze blog zeker de revue passeren.
Hier alvast een leuke foto van mijn twee olijke vriendinnetjes.






                                                                                                                                                                  







-Ik heb heel wat hobby's waarover ik ook ga bloggen.
Eén ervan kunnen jullie nu al zien op deze blog, omdat het als restant van mijn oude bloggedaante tot op de dag van vandaag nog altijd zichtbaar en raadpleegbaar is.
En dat zijn mijn VERHALEN!
-Er zijn ook nog andere hobby's en daarover ga ik het in de toekomst zeker over hebben.
En dat zijn koken, wandelen, bier proeven en fotograferen.
En die dingen ga ik ook vastleggen en en verspreiden via deze blog.

En verder.Ik heb natuurlijk ook een 'day-time job' (and i'm doing allright).Ik werk in Ter Duinen in Nieuwpoort.
Ter Duinen is een hersteloord van de CM (Christelijke Mutualiteiten) en daar werk ik in de horeca afdeling.
Ik sta daar voornamelijk in voor de afwas.
Daar bestaat de taak van mij en van mijn collega's erin om de vele vuile borden, bestek, potten pannen en andere benodigdheden proper gewassen af te leveren zodat deze kunnen terug gebruikt worden om de gasten en hun familie van een lekkere en gezonde maaltijd te voorzien.

Tot slot.
Bent u vrij om wanneer u dit of een ander blogartikel hebt gelezen een commentaar toe te voegen of op mijn Facebook pagina op 'vind ik leuk' te klikken.
Weet dat ik graag weet wie mijn blog  gelezen heeft!

Tot snel wederziens.

Miguel!

2 opmerkingen: