Pagina's

zondag 26 januari 2020

Een nieuwe start!





Dag lieve mensen!

U hebt deze blog misschien al bezocht.
Misschien bent u hier nu toevallig.
Of misschien bent u hier omdat u een link zag op mijn persoonlijke Facebook pagina.
Maar indien u denkt van 'hé, die posts heb ik toch al eerder gezien'.
Ja, dat is zo.
Deze blog had tot deze avond (zondag 26 januari 2020) een andere naam.
En ook de naam van de beheerder was anders.
Welnu.
Die beheerder is tot nader order nog altijd dezelfde.
Maar hij post nu onder zijn eigen naam.
ZONDER pseudo-intellectuele poespas.
ZONDER pseudo-mysterieus gedoe.
ZONDER dikdoenerij.
Ik ga weer bloggen zoals ik dat tot zo'n tien jaar geleden deed.
In mijn eigen naam.
En recht uit het hart!

Nu ja.
Ik deed dat tot voor kort ook.
Maar dan onder een pseudoniem.
En met veel te veel dikdoenerij.
En waarom?
Tja.
Weet je?
Ik weet zelf niet waarom.
Wat ik wel weet.
Dat dit eigenlijk tot niets dient.
Daarom neem ik...

EEN NIEUWE START!!!!!



1 opmerking: