Pagina's

woensdag 7 september 2016

Haar Laatste Verlangen 3


Het grote moment was aangebroken.
Een grote massa had plaatsgenomen op de tribune van een groot zwembad in Brussel.
Kranten hadden erover geschreven.
Terminaal zieke zwemster wil laatste maal scoren op het Belgisch Kampioenschap.
Stel je voor, ze kwam zelfs op TV.
In haar badjas liep ze naar de startblokken.
Het was tijd voor de grote finale.
Ze had al een paar keer een goede beurt gemaakt, eerste, tweede, nog eens eerste.
Maar nu was het grote moment daar.
Nathalie Van Bosvoorde tussen de beste zwemsters van het land.
Pascal nam haar badjas aan en pakte haar nog eens stevig beet.
Succes meisje, doe het goed.
Het startschot werd gegeven en Nathalie schoot als een pijl het water in.
En zwom alsof haar leven ervan af hing.
Ze was vierde.
Ze hoorde weer de aanmoedigingen.
Ze was in haar element, de adrenaline gierde door haar lichaam.
Niets kon haar nog stoppen.
De eerste vijftig meter had ze al achter de kiezen. En twee zwemsters had ze al ingehaald.
Nu was ze tweede.
De zwemster voor haar was al drie maar Belgisch Kampioen en was niet van plan haar vierde titel te laten schieten.
Het ging hard tegen hard.
Centimeter na centimeter kwam Nathalie dichterbij. Met forse slagen.
Hard tegen hard.
De laatste baan.
De andere zwemster perste er alles uit, kreeg zelfs voorsprong.
Maar Nathalie liet zich niet kennen.
Ze zette alles op alles. Haar slagen werden krachtiger. Nog een paar meter. Nog vijf slagen, vier, drie, twee, één.
Ze tikte de rand aan. Gejuich alom. Ze keek op, en zag haar tegenstreefster ook de rand aantikken. Iets minder dan een seconde later.
Nathalie Van Bosvoorde was Belgisch Kampioen bij de dames.
En werd met lof onthaald.
De medaille werd omgegord en de ‘Brabançonne’ weerklonk.
Haar tegenstreefster omhelsde haar met tranen in de ogen en noemde haar een dappere tegenstandster.
“Ik had graag een vierde keer op rij gewonnen, maar toch. Ik gun je die medaille van ganser harte. Je hebt ervoor gevochten en je verdient hem. Het ga je goed moedige meid.”
Wat ging er om in dat hoofdje?
De allerlaatste wedstrijd.
Echt de allerlaatste.
Vijf maanden had ze nog.
Die pijn in haar hoofd bleef, de druk op haar hersenen nam alsmaar toe.
De trainingen waren best wel lastig, ze voelde dat haar krachten afnamen, dat haar lichaam begon af te takelen.
Het begin van het einde.
Na die laatste wedstrijd leek dit zich nog door te zetten.
Ze had vaak geen fut en was snel moe. Ze sliep ook veel.
Wanneer ze wakker was reed ze een eindje met de fiets.

Het was zomer.
Haar allerlaatste zomer.
Op een zonnige en best wel hete dag.
Ze zat bij Liesbeth thuis in de tuin.
Liesbeth lag topless in de zon.
“Waarom niet?” dacht Nathalie en ze deed ook haar bovenstukje uit.
Het deed haar deugd, de zon op haar huid.
Ze genoot.
“Weet je nog, toen ik je kwam vertellen dat ik terminaal ziek ben Liesbeth?”
En toen je me die foto toonde van die knappe gast.
Toen ging er het één en ander door me heen.
Weet je nog dat ik zei ‘stel je voor, sterven als maagd’”…
Liesbeth keek haar aan.
Ze lachte.
Nathalie keek haar diep in de ogen.
“Liesbeth….  " Zei ze.
“Ik wil niet sterven als maagd.
Ik wil vrijen, ik wil seks.
Ik heb er zoveel van gefantaseerd, samen met jou.
Maar altijd stelde ik het uit om de stap te zetten.
Ik had de kans, met Tim die nu bij Nonkel Jerry werkt.
Maar ik zei neen.
Ik heb daar zo’n fucking spijt van.”
Ze zuchtte diep.
“Spreek af met Tim.” Zei Liesbeth.
“Nee." Zei Nathalie. “No way!!
Als ‘Parrain’ merkt dat hij met mij aanpapt smijt ie hem buiten.
Hij moet niks van Tim weten. Het is dik tegen zijn goesting dat Tim bij Nonkel Jerry werkt.
Om één of andere reden kan hij Tim zijn kop niet uitstaan.
Hij vindt hem een luiaard en een nietsnut.
Hij zou over de rooie gaan moest hij daar lucht van krijgen.
‘Parrain’ is altijd heel beschermend op dat vlak.
Zo iemand als Tim die aanpapt met zijn petekind. Dat kan hij niet vatten.
Hij vertrouwd mij omdat ik weet dat ik ‘mijn verstand gebruik’.
Maar toch zie ik hem heel wantrouwig kijken als Tim op me afstapt.
Ik voel dat, het staat hem niet aan.
Ik ken ‘Parrain’ dan ook door en door en hij mij.
En daarbij… Tim weet dat ik niet lang meer te leven heb. Allez ja... Hij is heel gevoelig.
Hij laat dat niet zien, maar...  Het afscheid zou hem zwaar vallen, moest er meer zijn tussen ons dan alleen maar vriendschap”.
Liesbeth reageerde.
“Die Tim is een beetje een player. Hij zou geen nee zeggen tegen een nummertje met jou.
Hey... Dat zou een goeie fuckbuddy zijn.”
“No Way". Zei Nathalie opnieuw.
Daar komt alleen maar miserie van. Daar ben ik honderd procent zeker van.
“Dan pakken we het anders aan." Zei Liesbeth ineens.
"Komaan Nats, kleren aan en meekomen. We moeten niet denken maar handelen!"

Liesbeth nam Nathalie mee naar haar autootje.
Ze reden de stad uit, Liesbeth zette er een flinke vaart achter. Ze vlamde de ringweg op en lapte de maximumsnelheid van 70 km/u vierkant aan haar laars.
“Waar rijden we naartoe?” Vroeg Nathalie nieuwsgierig.
“Dat zal je wel zien Natske”, Antwoordde Liesbeth mysterieus.
Ze sloegen een klein straatje in, een ‘boereweggeske’ zoals ze zeggen.
Het kronkelde langs de akkers en weilanden waar koeien vredig stonden te grazen. Liesbeth reed alsof ze aan het oefenen was voor één of andere rally.
Nathalie zag een bordje.
“Domein ’t Oud Hofstedeke” las ze.
Ze kende dat wel.
Een oude hoeve die dienst deed als restaurant plus feestzaal. Daarrond was er een immens domein met een hele grote zwemvijver en ligweide. En een speeltuin voor de allerkleinsten.
Liesbeth hield halt op de parking, de kiezelsteentjes knarsten onder de wielen van haar auto.
“Eindstation, uitstappen Nats.” Zij Liesbeth glimlachend.
“Ga je niet mee?” Vroeg Nathalie.
“Nee, ik heb voor het moment geen vent vandoen." Lachte ze.
Maar ik weet zeker dat jij hier je goesting zal vinden.
Tip, de lekkerste hunks zitten bij het beachvolley terrein.
Daar heb ik al veel snoepjes geproefd hoor."
Liesbeth gaf Nathalie een knuffel.
“Allez vooruit, ga ervoor, ik duim voor je.
Toon wat ge in uw mars hebt, en vooral... GENIET ERVAN!"
Nathalie stapte uit.
Betaalde de inkom en liep naar de zwemvijver.
Ze zag gezinnen met kinderen. Vaders die met hun kroost in het water plonsden terwijl moeders aan de kant toekeken.
Verliefde koppeltjes.
Op het terras van het tearoom gedeelte van de oude hoeve zaten mensen van een koele frisdrank of één van de 200 verschillende soorten bier te genieten.
Ze hoorde het gejoel van kinderen op de reuzegrote speeltuin. Een jonge jobstudent reed met een vintage bakfiets rond en probeerde er de huisgemaakte ijsjes aan de man te brengen.
Ze voelde de zenuwen door haar lichaam gieren.
Maar aan de andere kant vond ze het best spannend.
Aan het afgebakende terrein met grote netten zag ze jongens en ook een paar meisjes beach-volleybal spelen.
De jongens waren groot en knap, sommigen zelfs tamelijk gespierd.
Nathalie voelde kriebels in haar buik.
Ze kon het nauwelijks geloven.
Ze kleedde zich uit en verborg haar kleren in haar sporttas die ze voordien snel thuis ophaalde.
Ze twijfelde even. Zou ze haar bovenstukje ook uitdoen.
Sommige meisjes deden het. Er was zelfs een meisje wiens enige kledingstuk een heel fancy zwembroekje bezet met diamantachtige glittertjes was. Ze keurde de jongens op het beachvolley terrein en likte suggestief aan haar ijsje.
“Ach waarom niet?" Dacht Nathalie.
Ze zat rechtop, de zon op haar huid.
Een jongen keek haar aan. Hey schoonheid ga je mee iets drinken”. Vroeg hij knipogend.
Ze wees hem af.
Ze keek naar de jongens op het volleybal veld.
De bal rolde in haar richting, een jong kereltje met getaande huidskleur en kroezelhaar dat langs alle kanten leek op te springen liep er achteraan.
“Hij misschien”, dacht ze.
Ze gaf hem de bal. “Alsjeblieft”, zei ze. Ze glimlachte erbij.
“Merci”, zei hij. En knipoogde  naar haar.
Maar liep terug naar zijn vrienden.
Opeens hoorde ze een stem die haar bekend voorkwam.
“Wel,wel… Wat doe jij hier Nathalie Van Bosvoorde?”
Ze draaide zich om.
“Tim… " Zei ze.
“Jij hier.”
Hij zette zich naast haar. Hij droeg een lange zwarte boxershort die nog nat was, net als zijn haren.
Hij bekeek Nathalie van top tot teen.
Nathalie wist niet goed wat te doen of zeggen.
Ze voelde haar hart bonzen toen ze hem naar haar zag kijken.
“Ge wordt al een beetje rood Nats, ge moet u insmeren.
Als ge wilt… Doe ik dat even voor jou. Allez kom legt u nekeer op uw buik.”
Nathalie twijfelde, ze wist wel dat zijn bezorgdheid om haar rood wordende huid niet onbaatzuchtig was. Dan graaide in haar tas en haalde de tube zonnecrème eruit.
“Ga je gang maar," Zei ze.
Nathalie lag op haar buik op het grasveld vlak naast het afgebakende beachvolley terrein, ze voelde Tim’s zachte handen over haar lichaam.
Hij wreef haar rug in met een souplesse die ze zelden had geweten. Hij wreef zijn handen eerst warm nadat hij deze met zonnecrème had ingewreven, zodat ze niet zou schrikken van koude crème op haar huid. Zoals een volleerde masseur dat zou doen. En natuurlijk was het niet zomaar insmeren, maar begon hij haar heerlijk te masseren. Met een stevige grip gleden zijn handen over haar ingesmeerde huid.
Ze liet het zich welgevallen.
Hier liep niemand rond die haar kende.
“Wat heb je toch een prachtig lichaam Nathalie.
Het vele zwemmen en trainen heeft zijn vruchten afgeworpen.
Je bent zo lekker gestroomlijnd, en wat een gespierde armen en benen."
Hij ging schrijlings over haar zitten.>
“Sta me toe dat ik even van dit heerlijke moment geniet.” Fluisterde hij zacht in haar oor.
Ze voelde hoe hij haar met zijn handen overal aanraakte.
Zacht, teder, sensueel.
Nathalie genoot, maar ze twijfelde.
“Zou ik hiermee verder gaan”? Vroeg ze zich af.
Ze wist dat Tim niets liever wilde dan met haar naar bed gaan.
En dat hij nu zijn kans schoon zag om haar te versieren. Om een ultieme poging te wagen.
Ze voelde hoe hij probeerde om haar tussen haar benen aan te raken.
Dat hij een erectie had, dat had ze ook al lang door.
Ineens, in een reflex. Deed ze haar benen ietsje wijder uit elkaar.
Nu kon hij vlotjes tussen haar benen, discreet ging hij met zijn vingers onder haar broekje.
Ze vond het spannend.
Zijn vingers over haar bilnaad.
Dan naar onderen.
Zijn andere hand over haar rug, naar haar linkerschouder.
“Draai je even om lieve Nathalie”, vroeg hij zachtjes fluisterend in haar oor.
Ze deed het.
Hij lag op haar en keek haar recht in de ogen. Nathalie glimlachte, haar hart pompte razendsnel nu.
Toen raakten zijn lippen de hare.
Ze sloeg haar handen over zijn rug.
Een lange kus volgde, daar in het gras op een iets rustiger plekje een stukje van de zwemvijver vandaan.
Tim zoende haar vurig en hartstochtelijk.
Streelde haar welgevormde lichaam.
Nathalie voelde hoe hij zijn bekken zachtjes bewoog. Ze voelde zijn geslacht dat in volle erectie was.
Ineens besefte ze... Dat is wat ze wilde, waar ze naar verlangde.
Ze rook de geur van zijn natte haren, voelde zijn licht bezwete lijf tegen het hare.
Zijn kussen werden heftiger, zijn ademhaling zwaarder.
Hij kon zich niet langer beheersen.
Ineens hoorde ze hem die ene zin zeggen die ze elk moment kon verwachten.
“Vrij met mij Nathalie!!! Ik wil het al zo lang met je doen!!!!
Dit is mijn laatste kans... Zeg geen nee alsjeblieft.”
Hij streelde door haar haren en keek haar smekend aan.
“SCHENK ME JOU LICHAAM NATHALIE!!!”

Nathalie aarzelde.
“Tim… Je moet weten. Als mijn ‘Parrain’ dit ooit te weten komt zwaait er wat voor je, en voor mij.”
“Hij zal het niet te weten komen. We doen het gewoon bij mij thuis. Ik woon in de stad niet ver van het Atheneum waar we vroeger naar school gingen.
Is toch ideaal… "
Hij keek haar aan.
“Zeg ja Nathalie, ik verlang hier zo lang naar en jij ook. Ik voel het…. Zeg ja.”
Nathalie haalde diep adem. Keek hem aan.
“Waarom ook niet?” Dacht ze.
Ze keek hem diep in de ogen en woelde zachtjes door zijn warrige krullenbol.
“Ik schenk je mijn lichaam maatje. Ik zal helemaal van jou zijn.”
Met die woorden gaf ze hem een lange sensuele kus.
Even later wandelden ze samen het domein uit. Op de parking stond een kleine muisgrijze Citroën C2.
Nathalie stapte in en klikte de veiligheidsgordel vast, terwijl ze naar Tim keek.
Hij woelde even door haar haren, ze glimlachte verlegen.
Tim hield er een vinnige en sportieve rijstijl op na.
“Aardig karretje." Zei Nathalie.
“Is van mijn maat met wie ik een appartement deel. Hij is nu aan het werk, en ik vroeg of ik zijn auto even mocht lenen. Zijn auto en ons appartement voor ons alleen. Dit wordt een heerlijk moment Nathalie.”
Ze hielden halt in een zijstraat naast het Atheneum waar ze ooit samen school liepen.
Ze betraden een klein ietwat rommelig appartementje op de zolderverdieping van ietwat verouderd aandoend appartementsgebouw.
Hij opende de deur van één van de kamers, het bed was halvelings opgemaakt en aan de muur hingen posters met ‘Manga’ en ‘Anime’ figuren. Naast het bed lag een laptop en slingerden er vuile kleren rond..
“Zo hier zijn we dan, let maar niet op de rommel schat."
Door het open raam zag Nathalie het schoolplein waar ze zo vaak rondslenterde, babbelde, giechelde met haar vriendinnen, enzovoort.
“We kunnen rustig het raam open laten. Het is vakantie, er loopt hierachter geen hond rond.”
Tim trok zijn short naar beneden. Nathalie draaide zich om en keek verlekkerd naar zijn naakte lichaam.
Traag gleden haar ogen naar beneden.
Haar handen voelden klam aan en ze voelde de zenuwen gieren door haar lichaam.
Tim omhelsde haar en keek haar in de ogen, trok haar t-shirt zachtjes omhoog.
“Je bent zenuwachtig hé lieverd”, zei hij.
“Het is mijn eerste keer Tim. Er gaat van alles door me heen nu.
Maar ik wil dit zo hard, ik verlang zo hard naar seks nu. En blijkbaar staat het in de sterren geschreven dat jij de uitverkorene bent.
Je hebt me Tim, neem me maar”.
Ze drukte haar lippen tegen de zijne en een lange passionele kus volgde.
Haar T-shirt ging uit, alsook haar strakke rennersbroekje. Ze ging liggen op het bed en Tim begon haar te zoenen over heel haar lichaam. Ze voelde zijn vingers tussen haar benen glijden terwijl hij zacht haar tepels likte.
Over haar schaamlippen naar haar clitoris.
Ze slaakte een gesmoord kreuntje en sloot haar ogen.
Tim spreidde haar benen en verwende haar intieme delen met zijn vingers en zijn tong.
“Ooooh jaaah… Ga door schatje, dit is zo zalig.”
Tim liet haar lekker klaarkomen. En ging daarna op haar liggen en kuste haar hartstochtelijk.
Nathalie sloeg haar armen om hem heen.
“Kom maar Tim”, smeekte ze. “Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik verlang hier al zo lang naar schat." Zei ze terwijl ze zijn penis omklemde en hem zachtjes tussen haar schaamlippen duwde.
Zachtjes drong hij in haar binnen, ze voelde eerst een flinke pijnscheut.
Ze klampte zich aan Tim’s bezwete lichaam vast en beet op haar tanden.
Hij hield zich in. “Doet het pijn liefje?" Vroeg hij.
“Ga door." Smeekte ze, De pijn verbijtend.
“Ga alstublieft door, neuk me Tim.”
Ze verbeet de pijn en concentreerde zich op zijn licht behaarde borstkas en zijn jongensachtige ongeschoren gezicht.
Toen voelde ze hoe de pijn minderde en overging in een zalige extase.
Dit was waar zo zo naar verlangde, waar zolang over fantaseerde.
Eindelijk had ze seks. Voelde ze niet haar vinger tussen haar benen. Maar een zalige dikke penis die langzaam heen en weer ging..
Ze sloot haar ogen en kwam voor de tweede maal klaar. Ze kreunde heftig en voelde haar lichaam schokken.

Tim was een goede minnaar die goed leek aan te voelen wat ze fijn vond en wat niet.
Hij luisterde naar haar ademhaling, zag haar lichaamsignalen en speelde erop in.
Het was duidelijk dat hij toch al veel sekspartners heeft gehad.
Tim was zoals Liesbeth eerder zei inderdaad een ‘player’.
Een vrouwenversierder en altijd uit op een stevige pot seks.
Hij zat meermaals op chatboxen of datingsites op zoek naar een éénmalige sekspartner.
Of hij ging naar café’s of andere dancings, louter om er een  vrouw te vinden om mee te…
Met zijn nonchalante levenshouding en zijn jongensachtige charme wist hij menig vrouw in bed te praten. Zelfs oudere vrouwen.
Voorts tekende hij en maakte hij muziek samen met zijn maat met wie hij onder één dak woonde.
Dat zette hij dan op internet. Of hij probeerde op die manier optredens te versieren.
Leven van zijn muziek, van zijn ‘creaties’. Dat was zijn droom.
Het was daarom dat Nathalie best wel een boontje had voor deze nonchalante dromer.
Was ze stiekem verliefd op hem toen hij nog bij haar op school zat.
En ook toen hij bij haar nonkel ging werken, voelde ze diep in haar hartje dat vlammetje weer opflakkeren.
En nu bedreef ze met hem de liefde.
En genoot ervan met volle teugen.
Het was avond.
Nathalie had zich lekker in Tim zijn schoot genesteld en was zo zielsgelukkig in slaap gevallen, met een gelukzalige glimlach op haar lippen.
Tim hield zijn armen over haar lichaam geklemd en woelde zachtjes door haar zachte, lange blonde haar.
Zachtjes fluisterde hij haar naam.
“Nathalie”.
Hoe struis ze leek als ze fier rechtop stond en trots haar haren achterover schudde.
Zo fragiel en broos leek ze daar naakt in Tim’s bed. Met een flauwe glimlach op haar mond en haar handen losjes rond zijn lichaam.
"Kan niet geloven dat je er weldra niet meer zal zijn meisje. Dat het weldra voorbij is."
Hij wist dat ze ziek was, dat er haar nog maar weinig tijd meer restte op deze wereld.
Hij had zijn stille verlangen om ooit meer voor haar te zijn dan een goeie vriend opgeborgen.
Tot dat ene moment. Toen hij haar zag, topless bij de zwemvijver. Verlekkerd rondkijkend naar de knappe jongens die beach-volley speelden.
Toen wist hij, ‘dit was zijn laatste kans’.
En hij greep die.
Hij zou alles op alles zetten om haar te overtuigen.
Maar ze ging meteen mee. Na een lichte twijfeling, dat wel.
En hij liet haar genieten.
Met al haar zintuigen.
En genoot ook van haar.
Van haar gestroomlijnde lichaam, haar volle stevige borsten, haar strakke billen gespierde dijen.
Van haar kussen vol vuur en passie en haar diepe verlangen naar pure lust, naar seks.
De hele namiddag en vooravond lang hebben ze passioneel en intens gevreeën.
Nathalie kon er niet genoeg van krijgen. Van die intieme momenten vol zinderende passie en dierlijke lust.
Zo ontstond er iets heel speciaals tussen Tim en Nathalie.

Die zomer zouden ze enkele malen afspreken, meestal op zondag, toen was de drankencentrale niet open.
En konden ze afspreken op het flatje dat Tim deelde met zijn kameraad.
In eerste instantie ging ze voor de seks, om te genieten van datgene wat ze zich haar hele jeugd moest ontzeggen.
Maar al gauw voelde ze meer dan alleen maar vriendschap en genegenheid.
En dat was wederzijds.
Zo lagen ze na een intens lange vrijpartij elkaar lieve woordjes toe te fluisteren.
En keken elkaar diep in de ogen.
“Zie ons hier liggen”, gniffelde Nathalie zachtjes.
“Zalig toch”, zei Tim. “Ik kijk zo uit naar die momenten met jou lieveke.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Maar dit voelt aan als een droom die uitgekomen is”.
Hij streelde zachtjes haar wang.
“Weet je nog schatje, die keer toen we daar aan de bushalte stonden, en ik je een ‘oneerbaar voorstel’ deed?”
Nathalie slikte, ze hoopte dat hij hier nooit over zou beginnen. Ze voelde zich diep vanbinnen schuldig hierover. Schuldig omdat ze die ene jongen waarvoor ze stiekem zoveel meer voelde dan alleen maar vriendschap, zo hard kwetste.
“Het deed je pijn hé?” Zei ze. Terwijl ze hem diep in de ogen keek.
“Sorry, maar ik dacht aan mijn zwemcarrière. Dat wilde ik voor niets of niemand opgeven.
Er was in mijn leven geen plaats voor liefde, noch voor uitgaan, one-night stands en andere uitspattingen.
Ik leefde zo Spartaans, alles voor de sport. Opofferingen doen, leuke dingen laten.
Ik kreeg er veel voor terug da’s waar. Maar nu heb ik meer dan ooit het gevoel dat ik mijn mooiste jaren heb vergooit. Zonder dat ik dat ooit zal kunnen rechtzetten.
Ik heb me meermaals afgevraagd waarom ik niet ja zei? Waarom ik me niet één keer liet gaan… “
Tim lachte.
“Ik voelde me ook rot Nathalie.” Zei Tim.
“Ik voelde me rot omdat ik zo aandrong, zonder me af te vragen of jij er wel klaar voor was?
Omdat ik u verweet ‘niet ruimdenkend te zijn’.
Terwijl ik het was die u zag als een lustobject. Als de zoveelste verovering.
Terwijl gij diegene waard die het voor mij op nam.
De enige waarmee ik serieus kon ‘klappen’.
Die om me gaf en naar me luisterde.
Ook al wist ik dat je alles gaf voor dat zwemmen. Toch dacht ik dat er meer kon zijn tussen ons.
Ik fantaseerde erover. Het werd een obsessie.
Toen we stonden te kussen dacht ik ‘die wil meer’.
Stom van me… Ik maakte mezelf verwijten. Vroeg mezelf af waar ik mee bezig was?
Ik dacht dat je niets meer van mij wilde weten, daarom was ik zo vies gezind. Schoot ik uit tegen die lul van geschiedenis en gaf hem enkele peren tegen zijn bakkes. En vloog dan van ’t school.
Toen deed ik leercontract, bij een chocolatier. Dat viel best mee, ik kon me uitleven.
Maar ook daar kwam ik in conflict.
Intussen was ik achttien en was voor mijn ouders de maat vol.
Pa zette me het huis uit.
Hij noemde mij een nietsnut, een fantast en een lanterfanter.
Het kon me niet schelen.
Ik vond onderdak bij ‘Jempy’ een goeie maat van me.
Jempy is een hele toffe gast.
Ook met muziek bezig, heel artistiek ook.
Ik deed jobkes hier en daar soms in het zwart.
Maar via een interimbureau vond ik een vaste job bij uw nonkel.
Eigenlijk ook dankzij u.
Nathalie… Gij hebt het altijd voor me opgenomen.
Gij waard de enige die echt naar me luisterde.
Hoeveel fijne gesprekken hebben we zo niet gehad samen.
En vanmiddag zag ik jou.
Je keek naar de jongens daar bij de zwemvijver.
Je lichaamstaal sprak boekdelen.
Je wou versieren, je wou seks.
Ik kon je geen ongelijk geven.
Wat had je te verliezen?
Dat dacht ik ook.
Waarom zou ik mijn kans niet wagen.
En zie, zie ons hier nu liggen.
en zeggen dat ik de hoop had opgegeven om ooit meer te zijn voor jou dan gewoon een goede vriend.”

Weet je Tim.
Ik wilde heus wel meer zijn dan dat.
Ik voelde al zo lang de vlinders terugkomen.
Droomde stiekem van jou, van… Ons.
“Maar ik was bang, bang voor hoe mijn ‘Parrein’ zou reageren als hij zou te weten komen dat we iets hadden.
Bang voor de gevolgen, voor jou. Maar ook voor mij.
Voor hem was ik het brave meisje dat alles opgaf voor de sport.
Dat maakte dat hij zo fier op me was.
Ik was anders dan de andere meisjes van mijn leeftijd, beter in zijn ogen.
Omdat ik niet rookte, dronk, of achter de jongens aanzat.”
Nathalie lachte toen ze die laatste zin uitsprak.
Daarom hield ik me op de vlakte, probeerde zo weinig mogelijk signalen uit te zenden die jou op verkeerde ideeën zouden brengen.
Het leek gewoon een slecht idee om meer te zijn dan gewoon vrienden.
Tenminste zolang je het vertrouwen van mijn ‘Parrain’ had gewonnen.
Maar ook…”
Nathalie slikte, ze zocht naar haar woorden.
“Allez ja, zie ons hier liggen. Hoe wij hier liggen te dollen en elkaar koosnaampjes geven.
Hoe het meer wordt tussen ons dan alleen maar vriendschap.
Ik wilde dat vermijden.
Maar aan de andere kant.
Toen ik daar zat, wat een verschil met die andere gasten.
Veel spieren, veel show, veel pose... En veel gedoe om meisjes te imponeren.
Toen zag ik jou. Jouw nonchalante jongensachtige look, je warrige krullenbol, je stralende ogen.
En je lichaam. Je bent geen gespierde adonis.
Maar toch… je hebt iets onweerstaanbaar”.
En toen je me insmeerde, mij masseerde.
Goddomme, ik was gewoon in de zevende hemel gast.
Jij bent een goede minnaar Tim, jij weet hoe je een meisje kan laten genieten.”
Nathalie sloeg haar armen om hem heen en vleide zich tegen zijn lichaam aan, en keek hem aan met haar indringende blauwe ogen.

Toen sprak ze op zachte doch zelfzekere toon.
“Tim, wat er nu tussen ons is.
Daar blijft niet duren.
Dat besef je toch?”
Ze bleef hem strak aankijken.
Tim zuchtte.
“Nathalie. Ik heb je graag.
Echt waar.
Hoe vaak ik over u heb gefantaseerd.
Van u droomde.
Ik heb liedjes over je geschreven, gedichten.
Een tekening, zomaar uit het blote hoofd.
Van jou.
Ja je was naakt.
Ik tekende jou zoals ik je zag in mijn fantasie.
En weet je.
Wat ik over jou fantaseerde.
Was maar half zo mooi als de werkelijkheid.
Een obsessie denk je?
Misschien.
Maar nooit kwaad bedoeld, ik zweer het!
Ja die ene keer werd het me te machtig.
Ik dacht ‘nu of nooit’.
Ik wilde met je naar bed.
Ik wilde je lichaam.
Ik wilde jou.
En kijk! Ik kreeg jou.
Ik had het niet meer verwacht, de hoop allang opgegeven.
Maar kijk.
Ik weet één ding lieve Nathalie. Eén ding.
Die mooie momenten met jou, hier in deze kamer.
Dit pakt niemand mij af.
Ge moet met mij niet inzitten schatje.
Maar geniet nu je nog kan, elk moment, elke minuut, elke seconde.
Ik gun het je zo hard meiske, echt waar.
Met heel mijn hart."
Bij die woorden legde hij Nathalie zachtjes op haar rug spreidde haar benen en drong nogmaals diep in haar binnen. Hij gaf zich helemaal, voor haar.
Hij vervulde…

HAAR LAATSTE VERLANGEN!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten