Pagina's

donderdag 11 augustus 2016

Het onverwachte weerzien 2


De oude haven van Marseille.
Iets na middernacht.
Danny stond op het dek van het zeiljacht van Marinus Van Soest de rijke Nederlandse zakenman.
Hij had enkel zijn boxershort aan.
Zo meteen zou Margriet de echtgenote van Marinus tevoorschijn komen.
Om met Danny in één van de diepe en zachte zetels achterin het mooie luxezeiljacht de liefde te bedrijven.
Onder de sterrenhemel van een zwoele Zuid-Franse zomernacht.
Maar Danny dacht aan Trish.
Het raakte hem diep in zijn hart haar zo te zien.
Aan lager wal.
Ellendig zoals ze erbij liep.
Afgeleefd.
Diep in de ellende, dat zag hij zo.
Wat had ze allemaal doorstaan?
"Arme Trish.” Dacht hij. “Dat jou dit moest overkomen meisje.
Het maakt me zo machteloos.”
Hij zuchtte diep.
Ineens hoorde hij gestommel achter hem.
Margriet sloot zachtjes de deur en liep barrevoets naar het diepe gedeelte waar niemand hen kon zien in.
Waar Danny op haar wachtte.
Ze trok meteen zijn short naar beneden. Nam zijn geslachtsorgaan in haar handen.
En begon hem te kussen.
Met zachte dwang leidde ze hem naar de zetel op het achterdek.
Hij zette zich neer, en zij ging schrijlings op hem zitten, duwde zijn penis tussen haar benen.
Deze dame liet er geen gras overgroeien.
Ze deed haar badjas uit. Haar naakte lichaam mocht best wel gezien worden.
Haar borsten waren nog heel stevig en haar buik nog heel strak.

Ze omhelsde Danny en kuste hem, terwijl ze lekker met haar bekken kronkelde.
“Oooh wat heb je een lekkere pik man." Kreunde ze.
Danny streelde haar borsten en buik terwijl hij haar passioneel kuste, hij liet Margriet eens heerlijk genieten.
Hij kwam klaar in haar, maar Margriet zou snel voelen hoe potent Danny wel was.
Hij liet haar op haar rug liggen en spreidde haar benen.
En gaf haar een stevige beurt.
Margriet was overdonderd door de heftigheid waarmee Danny haar nam.
Ze voelde hem lekker stevig stoten en ging er helemaal in op.
Ze begon zachtjes te kreunen.
Dit had ze in jaren niet meer meegemaakt.
Dit is ook wat ze wou.
Danny wist het wel.
Deze dame wilde nog eens echte hevige seks.
En dat kreeg ze.
Even later drukte ze zich stevig tegen hem aan, heerlijk nagenietend van dit passionele moment.
“Oh Danny, oh lekkere man. Oh heerlijke brok van me.”
Ze woelde door zijn haren en kuste hem zacht op de mond.
“Ik voel mijn hart zo bonzen van opwinding.
Ik kijk zo uit naar onze momenten samen in het kasteel.
Daar zitten we ongestoord en zullen we onze tijd kunnen nemen lieverd.”
Ze streelde zijn penis en keek hem in de ogen.
Terwijl ze diep zuchtte.
“Geef me nog snel een laatste beurt Danny. Toe schat.” Smeekte ze.
“Toe nou, nog eenmaal voor ik terug de slaapkamer opzoek.”
Danny gaf gehoor aan de smeekbede van Margriet Geurtsen, de 52 jarige echtgenote van Marinus Van Soest. Gelukkig getrouwd met hem, maar stiekem verlangend naar het lichaam en de seks van een lekkere gespierde jonge man.
En dat kreeg ze.
Danny gaf zich nog een laatste maal aan haar. Liet haar nog eens lekker klaarkomen.
Margriet kreunde heftig.
Voelde hoe hij een laatste maal in haar klaarkwam.
Sloeg haar armen om zijn nek en fluisterde zacht in zijn oor.
“Slaapwel lieverd… Ik hou van je.” En drukte haar lippen tegen de zijne.
Daarna sloeg ze haar badjas terug rond haar prachtige lichaam en trok zich terug.

Danny bleef nog even zitten.
Voelde een zwoel windje dat zijn huid streelde.
Keek naar de sterrenhemel.
“Wat een zalige vrouw”, dacht hij bij zichzelf.
"Wat een brok passie, amai m'n oor zeg."
Ineens hoorde hij iets.
“Psssjt, Danny."
Danny trok zijn boxershort aan, Klom over de reling en sprong de aanlegsteiger op.
Ineens dook Trish op.
Meteen sloeg ze haar armen om zijn hals.
Oh Danny, Oh mon amour, on me manque… Ik heb je zo gemist. Lieve lieve Danny.”
Ze barstte in snikken uit, huilde bittere tranen, haar hoofd tegen zijn schouder.
Je veux parlez avec toi Danny. Ik moet met je praten, ik wil zo graag met je praten lieve Danny.
Oh ben zo blij jou terug te vinden lieve, lieve schat.”
Danny wist niet wat hij moest denken of doen.
“Dadelijk horen ze ons Trish”, zei hij.
“Kom met me mee”, zei ze. Alsjeblieft.
“Ik sta hier in mijn boxershort, wacht een momentje ik kom zo terug”.
Trish keek angstig om haar heen.
Als bewakers haar hier zouden zien zouden ze haar wegjagen… Of.
“'Café Vieux Bruxelles', in de oude binnenstad.
Daarboven woon ik.
Over een uur… Alsjeblieft Danny".
“Ik zal er zijn lieve Trish… Dat beloof ik je.”

Hij trok snel zijn jeans aan en zijn hemd.
En even later stond hij weer op de aanlegsteiger.
Hij liep de jachthaven uit de stad in.
Langs de vele café’s en dancings van een Zuid-Franse stad in volle zomer.
Jonge mensen zochten er vertier in deze zwoele zomernacht.
De terrasjes zaten op dit late uur nog overvol en in de café’s en dancings werd er gedronken, gedanst en geflirt dat het een lieve lust was.
In een smoezelig steegje vond hij uiteindelijk “Café Vieux Bruxelles.”
Een groezelige keet vol dronkaards en marginalen.
Hij had niets anders verwacht.
De waard was een dikbuikige Provençaal met gitzwart haar en een dikke borstelachtige zwarte snor.
“Tu voules qoui messieur?” Vroeg hij kortaf.
Hij keek Danny strak aan.
“Je chercez Trish.” Antwoordde Danny.
“Troisieme etage, dans les mansarde.” Zei de de snor.
“me pour niquer c’est cinquante Euro hein, OK”?
“Euh oui oui.” zei Danny haastig.
De man opende de deur achter hem.
“Amuse toi.” zei hij met een vettige knipoog.
Danny liep langs een smalle trap naarboven.
Het was een oude stinkende keet.
Met een krakende onstabiele trap, afbladderend behang en overal hing een muffe geur.
Op de eerste etage hoorde hij een koppel ruziemaken.
Er kletterden borden en de scheldwoorden als ‘putain’, ‘salopard’, ‘petasse’, ‘conard’ en dergelijke waren niet van de lucht.
Op de tweede verdieping hoorde hij luide hiphopmuziek, een meisje kreunde er fel bovenuit.
Hij rook een penetrante wietgeur toen hij er passeerde.
"Hier is duidelijk een hitsig feestje aan de gang." dacht hij bij zichzelf.

Hij kwam aan, klopte op de deur.
Trish deed open, ze was helemaal naakt.
“Oh Danny, oh mon coeur” zei ze toen hij hem binnen trok.
Wederom omhelsde ze hem, kuste hem, plakte aan zijn lichaam.
Ze stonk naar zweet en pastis.
Overal lagen lege flessen, kleren en andere rommel.
Haar bed was vuil, de lakens in maanden niet gewassen.
Naast het bed en een kleerkast waarvan er één deur ontbrak was er niets in die kleine rommelige kamer. Behalve een TV op een oud tafeltje die zachtjes speelde, en een ventilator die meer lawaai maakte dan dat hij verkoeling bracht.
Ze knoopte zijn broek los en trok die naar beneden.
En begon met zijn penis te spelen.
Oooh fait l’amour avec moi Dannyboy. Vrij met mij zoals destijds daar in de duinen lieve schat van me.
Laat me nog eens genieten van je zalige lijf… Oooh Dannyboy!”
Eerst huiverde hij van de gedachte. Ze stonk naar drank en haar haren waren vettig.
Maar haar kussen en het aanraken van haar naakte lichaam.
Maakten dat het niet lang duurde eer hij weer in de ban was van haar.
En even later lagen ze op bed lekker hevig te vrijen.
Danny gaf Trish een lekkere beurt.
Hij spreidde haar benen en drong lekker diep in haar binnen.
Hij vond het zelfs fijn om het met haar te doen.
Ze voelde nog altijd zo lekker aan als toen.
Kreunde ook nog altijd zo heftig als toen.
En krabte nog altijd zo lekker in zijn achterwerk als toen.
Ondanks het feit dat ze veel van haar schoonheid had verloren. Was ze nog altijd dezelfde lekkere brok passie als toen meer dan 25 jaar geleden.
“Baise moi Danny, oooh mon amour, mon grand amour, mon coeur!” Kreunde ze zachtjes.
Het was al tegen het ochtendgloren toen Danny en Trish uitgeteld en naakt in het vuile smerige bed lagen.
Danny hield haar stevig vast.
Ze huilde.
Ze huilde stilletjes in zijn armen.
Lange diepe snikken.
Danny streelde haar haren, kuste haar op haar wang en sprak haar liefdevol toe.
“Huil maar eens goed uit lieve Trish, jaa laat die tranen maar lopen schatje”.
Hij herhaalde het laatste woord nogmaals.
“schatje.”
“Ik moet je iets bekennen Dannyboy!” Zei ze snikkend.
Ze keek hem bang aan.
“Wees alsjeblieft niet boos op me lieverd.
Ik was zo in de ban van jou.
Het idee dat je met ons mee zou gaan, ons zou vervoegen.
Dat je altijd bij mij zou blijven.
Het maakte me zo euforisch.
Wij twee voor altijd samen”.
“Ja." Zei Danny. “Tot ons moeder daar een stokje voor stak."
“Oh Danny, dat afscheid deed me pijn ja. Dat ik jou nooit meer zou zien.
Maar ik had een troost, iets om voor te leven.
Al had ik dat liever met jou aan mijn zijde gedaan.
Zie je Danny… Ik ben toen gestopt met de pil.
Toen we achterin de bus zaten op weg naar Frankrijk.
Wel Danny toen heb je…. Een KIND bij me verwekt !!!!
Ooh ik was zo blij, zo euforisch.
Ik kreeg maar niet genoeg van jou hete lichaam die ochtend.
Voelde je zaad in mijn warme kutje.
Heerlijk was dat.
Toen werden we tegengehouden door de gendarmes.
Doordat je zei dat je uit vrije wil meeging en omdat je ma geen klacht indiende.
Werden we niet aangeklaagd we mochten beschikken.
Ik bleef alleen achter.
Voor eeuwig gescheiden van jou.
Ik voelde me treurig.
Maar het prille leventje in mijn buik gaf me nieuwe hoop.
Het was mijn kindje, mijn kleine lieve meisje.
Ik noemde haar Evelyne.

Oh Danny.” Vervolgde ze weer met tranen in de ogen.
“Er is zoveel gebeurd.
Ik leerde een man kennen.
Werd verliefd.
Een oudere man, lang haar, ruige stoppelbaard, heerlijk in bed.
Een goed verteller ook.
Rebels.
Dat trok me nog het meeste aan in hem.
Hij was een rebel. Anarchist.
Zo noemde hij zich.
Ik verliet de commune en trok met hem op.
Hij kwam uit Valenciënnes, een echte ‘Ch’ti’.
Maar daar was hij al lang weggetrokken.
Hij nam me mee naar Bretagne waar hij een huisje huurde.
Overdag werkte hij in het zwart en ’s avonds als de kleine Evelyne sliep bedreven we de liefde.
Hij wist dat ik er niet genoeg van kon krijgen.
Nam vrienden mee, we hielden seksfeestjes.
Ik lag op de tafel, naakt en werd door vijf mannen stevig genomen.
Voor ik het wist werd ik door hem gebruikt als ‘hoer’.
Elke avond voerde hij me dronken, hij wist dat ik met elk glas geiler en gewilliger werd.
En elke avond werd ik door andere mannen geneukt.
Na een tijd voelde ik me vies en vuil.
Wilde me verzetten.
Maar toen liet Jojo (hij heette Joël, maar iedereen noemde hem Jojo) zich van een andere kant zien.
Slaan, schoppen, schelden, mij bedreigen.
Ik had schrik van hem ja.
Regelmatig kreeg hij last met de flikken en verhuisden we weer naar een andere plaats.
Er is geen regio in Frankrijk waar we niet hebben gewoond.
Mijn leven was één grote hoop ellende, maar ik ging door.
Voor mijn dochtertje.
Voor Evelyne.
Ik stal geld van hem, geld dat hij verdiende door mij als ‘hoer’ te laten gebruiken.
Of welks hij bij elkaar scharrelde met het dealen van drugs en het verkopen van gestolen goederen.
En daarmee kocht ik groenten en fruit zodat Evelyne iets anders zou te eten krijgen dan alleen maar conserven en fastfood.
En om spullen voor haar te kopen voor ’t school.
Uiteraard was het niet gemakkelijk voor haar op school.
Want daar we om de zoveel tijd van de ene streek van Frankrijk naar de andere verhuisden.
Moest ze zich telkens weer aanpassen.
Ik leefde voor Evelyne, voor mijn lieve dochtertje.
Ze groeide uit tot een mooie lieve meid.”
Trish huilde bittere tranen.
Ontroostbaar was ze.

“Op een dag, ze was amper twaalf jaar oud.
Ik merkte dat ze alsmaar stiller werd, angstiger.
Teruggetrokken.
Ze was niet meer het lieve blije meisje die ze was als kind.
Er was iets, ik wist het… IK VOELDE HET!!!!.
Ik praatte met haar, ik vroeg haar uit. “Lieve schat wat is er? Wat scheelt er?”
Toen kwam het eruit.
Jojo betastte haar, misbruikte haar.
De godverdomse klootzak.
Zo zei hij… “Ik zal je leren hoe je veel geld kan verdienen”. En daarna dwong hij haar tot allerhande seksuele handelingen.
Hij wilde haar ook dwingen om zich te prostitueren.
Ik was woedend toen ik dit te weten kwam.
Ik confronteerde hem ermee maar hij noemde haar een fantaste, een ‘leugenachtig kreng’.
En ik moest zo hysterisch niet doen, zei hij.
Waarna ik weer klappen kreeg.
Maar ik ben een moeder.
Ik zou niet toelaten dat mijn kind door hem misbruikt werd.
Op een dag.
Ik kwam vroeger thuis van het kuiswerk dat ik in het zwart deed om wat bij te verdienen.
Oh Danny het was vreselijk.
Ik hoorde mijn kleine meisje hartverscheurend huilen en schreeuwen.
Non Jojo non, ca fait mal Jojo arrete sils vous plais… "
De keukendeur stond open.
Evelyne lag op de keukentafel… Naakt.
En die klootzak penetreerde haar.
Haar gezichtje vertrokken van pijn.
Angst in haar ogen.
Hij was haar gewoonweg aan het VERKRACHTEN!!!!
Ik stormde naar binnen en greep een keukenmes.
Hij liet haar los, draaide zich om.
Ik schreeuwde nog. “Ren Evelyne REN!!!”
Ze liep de straat op… naakt.
En ik.
Ik stak hem dood....
Ik  ging als een razende te keer met het keukenmes dat ik in mijn hand vasthield.
Ik stak eenmaal, tweemaal, driemaal…
Vijftien maal plantte ik dat mes in zijn vadsige doorzopen lijf.
Hij slaakte een laatste kreet en viel dood neer.
De hele keuken onder het bloed.
Ik weet niet hoelang ik daar stond, in shock.
Maar ineens stonden de gendarmen daar.
Ik vloog de cel in. Moest terecht staan voor moord.
Ook al had ik een goede advocate die in mijn voordeel pleitte.
Ik kreeg tien jaar.
Daarvan moest ik er zes uitdoen.
En Evelyne moest naar een jeugdinstelling… “

Trish zweeg minutenlang.
Tranen over haar wangen.
“Op een dag.” Vervolgde ze.
Kwam de sociaal werkster in mijn cel.
Met vreselijk nieuws… “
Weer werd het stil.
Trish haalde diep adem.
Danny pakte haar stevig vast.
“Rustig maar meisje." Zei hij liefdevol.
Gaf haar een zoentje op haar wang.
“Evelyne… pleegde zelfmoord in die instelling.”
Danny kreeg het koud.
“Mijn dochter, het meisje dat ik heb verwekt… dood.”
“Ja”, zei Trish terwijl ze steeds luider begon te snikken.
“Ze verhing zich in de kelder van die instelling.
Later bleek… Ze zat tussen allerlei tuig van de richel. Meisjes en ook jongens die voor van alles en nog wat werden veroordeeld.
Ze werd gepest, vernederd.
Hoorde nergens bij.
Weggerukt onder de beschermende vleugels van haar moeder, in een kille wereld waar niemand naar haar luisterde. Ook de opvoeders niet.
Ook daar werd ze misbruikt.
Enkele snaken van Noord-Afrikaanse origine gebruikten haar als seksslavin.
Namen haar apart en misbruikten haar.
De opvoeders die stonden erbij en keken ernaar.
Mijn lieve meisje.
Later kreeg ik haar afscheidsbrief die aan mij gericht was.
Ze schreef.

“Ik ben zo eenzaam in een kille wereld waar niemand van me houdt en niemand me beschermt.
Ik ben zo eenzaam zonder jou zorgen mama.
Waar ben je?
Lees je mijn brieven wel?
Krijg je die wel?
Mama… Ik kan zo niet verder.
Vergeef me alsjeblieft.

Liefs xxxx
Evelyne.”

Danny werd stil.
Hij keek Trish aan.
Het leven had haar hard geraakt.
Meer nog...
Het leven had haar GEKRAAKT!
Ze trilde over haar hele lijf.
Tranen over haar wangen.
Wanhoop en diep verdriet in haar ogen.
Ineens zag hij tussen de rommel een touw. Een geknoopt touw.
“Mijn God Trish, je wil toch niet.”
Trish haalde diep adem.
Een week geleden besloot ik om eruit te stappen.
Met geld dat ik bij elkaar kreeg door te bedelen en mijn benen te spreiden.
Kreeg ik genoeg bijéén voor een eind touw en enkele flessen alcohol.
Gisterenochtend besloot ik om het te doen.
Ik had het touw klaargelegd, alsook een fles pastis en een fles rum.
Met als bedoeling die soldaat te maken, mijzelf moed in te drinken.
Daarna zou ik eruit stappen.
Weg van alle pijn en alle ellende.
Wat had ik nog om voor te leven.
Mijn dochtertje is dood en ik zit totaal aan de grond.
Geen werk, wie wil een veroordeelde moordenares aannemen?
Geen geld? Verslaafd aan drank. Zuipen schooien en neuken, da’s het enige wat ik hier nog doe.
Zuipen om mijn ellende te vergeten, om niet aan Evelyne te denken. Om de pijn in mijn hart niet te voelen.
En schooien en neuken om aan geld te geraken.
Nu ja, seks kan ook de pijn verzachten hoor.
Als het tenminste een goeie minnaar is.
Maar helaas, hier komen alleen maar dronkaards die hem amper nog recht krijgen.
Af en toe mag, of beter moet ik me van de cafébaas tevens mijn huisbaas op een tafel leggen en me door heel het café laten neuken.
Betalen in natura.
Hij weet dat ik toch geen rooie duit heb.
Maar ja, voor die werkloze zatlappen is het een verzetje, seks met ‘Trish le pute’.
En zo zit het café nog eens vol.
Vol ongewassen, naar drank en zweet stinkende nozems.
Seks en drank.
Da’s het enige waar ik nog voor leefde.
Toen zag ik jou, daar in de oude haven.
Ik was beschaamd, omdat jij me zo zag.
Jij… De enige persoon die echt om me gaf.
Waarvoor ik zoveel voelde.
De enige die mijn liefde echt verdiende.
Ja Danny. Van alle venten die ik in mijn leven heb gehad.
Was jij de enige die mijn liefde echt verdiende.
Daarom volgde ik jou.
Ik zag je bezig met die rijke dame van dat luxe jacht.
Hoe je haar liet genieten.
Hoe je haar lekker stevig neukte.
Ik werd er nat van.
Je hebt het nog altijd in je.”

Ze keek hem ineens indringend aan.
“Danny… “ Zei ze ineens.
“Blijf bij me… Wijk niet van mijn zijde.
Alsjeblieft.
Neem me mee naar je thuis.
Ik wil nog niet dood.
Ik wil leven… Echt waar.
Jou terugzien, gaf me nieuwe levensmoed”.
Ze wierp hem op het bed, kustte hem. Streelde hem.
Keek hem diep in de ogen.
“Mon amour”, zei ze zachtjes smekend.
Haar handen trilden, haar onderlip beefde.
Danny nam haar vast.
Hij voelde zijn hart bonzen.
Het vuur weer opflakkeren.
Hij draaide zich, nu lag Trish onderaan. Spreidde haar benen, en opnieuw begonnen ze heftig te vrijen.
Haar opnieuw voelen, strelen, kussen.
Ook al stonk ze verschrikkelijk en zag ze er niet uit, graatmager, vettig haar, hangende borsten.
Maar Haar strelende handen, haar intense gekreun, de passie in haar afgeleefde lichaam, haar ogen die ineens heel even weer begonnen te stralen toen hij haar een stevige beurt gaf.
Deden zijn hart sneller slaan.
Nadat hij klaargekomen was zoende hij haar zachtjes in haar nek.
En fluisterde stilletjes in haar oor.
“Ik blijf bij je lieve Trish. Ik laat je niet in de steek lieve schat van me.”

Een jaar later!!!
Een kleine hoeve ergens in de Ardennen.
Die fraai werd opgeknapt.
Keihard had Danny eraan gewerkt, en eigenlijk was het nog niet af.
Het moest een soort jeugdherberg worden, midden in de natuur.
Waar jongeren die rondtrokken of op bezinningsweekend waren een onderkomen konden vinden.
De stallen werden slaapruimtes, en de oude schuur werd een refter.
Ze zagen het allebei keihard zitten.
Danny had zijn bedrijfje en ook de aandelen die hij bezat verkocht aan Marinus Van Soest.
Op voorwaarde dat zijn medewerker en beste vriend Bart de leiding op zich mocht nemen.
Met het geld kocht hij de oude hoeve in de Ardennen.
Ook zijn peperdure loft en zijn sportwagens verkocht hij.
Hij zei zijn oude oppervlakkige leventje vaarwel.
Nu leefde hij gelukkig met zijn allerliefste Trish.
Je zou haar niet meer herkennen.
Ze was aangekomen, haar haren verzorgd en in een mooi kleurtje.
Haar grijze slapen waren verdwenen.
Een blos op haar wangen.
Danny herkende in haar weer de mooie meid die ze was toen hij haar voor het eerst ontmoette tijdens die vakantie aan zee jaren terug.
Ok ze had wat rimpeltjes en kraaienpootjes.
Het leed dat ze al die jaren had doorstaan had haar sporen nagelaten.
Maar ze was gelukkig.
De drank had ze afgezworen.
Maar haar zin in seks… Die was gebleven.
Meer nog.
Sedert ze niet meer dronk vlamde haar libido weer net zo heftig op als toen ze nog jong was en ze Danny inwijdde in de liefde.
Elke avond bedreef ze vurig de liefde met haar Danny.
Danny hoefde niet meer met elke vrouw die hij tegenkwam naar bed.
Ook luxe en status waren niet meer aan hem besteed.
Het leven in de natuur leek hem zoveel aanlokkelijker.
Hij was gelukkig.
’s Avonds in de tuin van hun gerestaureerde hoeve.
Zijn lieve Trish op zijn schoot.
Zijn armen teder om haar middel.
Liefdevol keken ze elkaar aan.
“Mon amour.” Zei Trish met een lieve glimlach op haar lippen.
“Mijn lieve lekkere Trish.” Antwoordde Danny.
“Laat ons naar boven gaan schatje.” Voegde hij eraan toe…
“Laat me nog eens heerlijk genieten lieve schat, want jij bent de enige die dat echt goed kan!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten