Pagina's

vrijdag 13 juli 2018

Chaleur d'Amour 3



Geboeid luisterde Jessie naar Jeremy's verhaal.
"Dus je hebt wel een gerechtelijk verleden," zei ze.
"Maleureusement oui," zij hij.
"Je ne suis pas fier de ça.
Ik ben er niet trots op.
Maar ja.
Gedane zaken nemen nu éénmaal geen keer.
Maar ik heb, in tegenstelling tot wat mensen beweren.
Niemand fysiek aangevallen.
Niemand verwond.
Geen verkrachting gepleegd of intiem geweest met een minderjarig meisje.
J'ai volé des chose matérielles.
Ik ontvreemde materiële zaken.
Wat in deze tijd al als iets ernstigs wordt beschouwd.
Wat mensen al erg bang maakt.
Mensen zijn zo gehecht aan al dat materiële.
Net dat is wat hen belet om echt vrij te zijn.
Om voor hun dromen te gaan.
Stel je voor dat ze in de achting van hun buren, vrienden of familie zullen dalen.
Omdat ze niet meer kunnen wedijveren in de ratrace van wie heeft de duurste wagen? Het mooiste huis?
Cé pour ça ils sont jaloux Jessie.
Tu comprends?
Het is daarom dat ze zo jaloers zijn op een bohemien zoals ik.
Ik heb al die zorgen niet.
Ik kan ongestoord genieten van de zon op mijn huid, het gezang van de krekels 's avonds of de ondergaande zon.
Zonder dat ik aan morgen moet denken?
Of aan mijn werk?
En al die onzin.
Velen willen graag het zorgeloze leven dat ik leidt.
Maar kunnen geen afstand doen van al dat materiële.
Van al hun dingen.
Die als ketens aan hun lichaam hangen."

Jessie luisterde geboeid.
Hield haar hoofdje scheef.
Haar blik op de zijne gericht.
Een zwijm van ontroering in haar ogen.
Jeremy zag het.
"Vous ete un persone généreux.
Een edelmoedig meisje ben je.
Jij luistert nog onbevangen en zonder vooroordelen naar je medemens.
Dit raakt me.
Non Jessie.
Vraiment.
Vous ete vraimant un coeur noble et généreux."
Jessie keek Jeremy aan.
Had tranen in de ogen."
"Merci," zei ze.
"Ca me toucher.
Dit raakt me.
Jij raakt me.
Met je mooie woorden."
Dan rechtte ze zich.
"Moet jij eigenlijk niet terug gaan werken?" vroeg ze ineens.
"Mais non," antwoordde Jeremy.
"Pas cé soir.
Niet vanavond.
Vanavond is mijn vrije avond.
En morgen mijn vrije dag.
Ja daar sta ik wel op.
Dat ik minstens één dag en één avond voor mezelf heb.
En Monsieur Gaston weet dat.
Wanneer gaan jullie aan tafel?" vroeg Jeremy ineens.
"Acht uur, half negen," zei Jessie.
"Normaal is dat zes uur, maar vader vindt dat eigenlijk te vroeg met dat warme weer.
Nu ja, eigenlijk is dat vooral een excuus om uitgebreid te aperitieven.
Hij heeft de zelfgemaakte pastis van Monsieur Gaston ontdekt." voegde Jessie er schalks aan toe.
"En mama lust die eigenlijk ook wel."
"Comme ça on a beaucoup de temps," zei hij.
"Dan hebben we tijd zat om naar het strand te gaan.
Het is nu nog maar half vier.
Ga je niet mee?
Het strand is niet zo ver vandaan.
En zoveel leuker dan die zwemvijver hier."

Jessie vond het wel een tof idee.
Na iets meer dan een half uur stappen zag Jessie de Middelandse Zee al opdoemen.
"Oh we zijn er al," zei ze.
"Nog niet," zei Jeremy.
"Ik weet een veel betere plek.
Een plekje waar het rustig is.
En waar we ongestoord kunnen liggen."
Na nog een kwartier stappen bereikten ze een kleine baai.
Om die te bereiken moesten Jeremy en Jessie langs een steil paadje naar beneden.
Maar Jeremy hielp haar over de moeilijkste en gevaarlijkste stukken heen.
Hij zag dat ze het moeilijk had.
Ze was kortademig.
"Ca va avec toi? Gaat het wel met je?" vroeg hij.
"Bien sur," antwoordde Jessie.
Is wel wat eng bij momenten die steile rotsen en zo.
Maar het ziet er zo mooi uit beneden, dat het echt wel de moeite loont."
Toen ze beneden waren zagen ze een prachtig wit jacht voorbijvaren.
"Regarde!" riep Jessie.
"Ach is toch niets bijzonders," zei Jeremy terwijl hij zijn schouders ophaalde.
Voor die paar weken dat ze genot hebben van dat jacht moeten die rijkelui een heel jaar werken en wroeten om het geld bij elkaar te krijgen voor het liggeld, het onderhoud en alles wat erbij komt kijken.
Terwijl ik van dit prachtige zicht hier kan genieten wanneer ik het maar wil.
Ja toch?"
"Allez tu  venir dans l'eau? On va nager!" zei Jeremy terwijl hij zijn short liet zakken en in zijn boxershort naar het water liep.
Jessie gooide haar t-shirt op de kiezelstenen en volgde Jeremy naar het water. Ze vergat de waarschuwingen van haar moeder, dat ze moest opletten voor 'te koud' water. En gooide zich joelend in de bruisende branding.
Jeremy achterna.
Daar stoeiden ze als twee kleine kleuters in het water.
Dan sloeg Jessie ineens haar armen rond Jeremy's hals.
Keek hem in de ogen.
Ze stonden tot aan hun middel in het water.
"Embrasse moi Jeremy." zei Jessie lichtjes smekend.
"Omhels me.
Kus me."
Ze drukte haar lippen op de zijne.
Jeremy beantwoordde haar kussen.
Jessie spreidde lichtjes haar benen.
Haar handen gleden over zijn rug.
Ze liet zijn boxershort wat zakken.
"Qu'allez vous faire?" vroeg Jeremy.
"Wat ga je doen?"
"Qu'est-ce que tu penses ma cherie?" kirde Jessie ondeugend.
Ze liet zijn boxershort helemaal zakken.
"Straks is ie weg? En dan?" zei Jeremy.
"Je hebt je short toch nog om je naaktheid te bedekken." zei Jessie plagerig.
En ik hem nog mijn rokje in mijn rugzak zitten."
"Je hebt echt aan alles gedacht hé," zei Jeremy.
"Oui mon amour.
Ik heb aan alles gedacht," antwoordde Jessie terwijl ze een condoom voor zijn neus hield.
Ze maakte de verpakking los en meteen daarna verdwenen haar handen in het koele water.
Ze schoof Jeremy's voorhuid achteruit en ontblootte zijn eikel
Dan deed ze het condoom om.
Terwijl ze hem kuste vol vuur en passie.
"Baiser-moi", smeekte Jessie terwijl ze zijn penis naar binnen bracht.
"Neuk me.
Ik wil seks met je Jeremy."
Jeremy tilde haar lichtjes op zodat hij dieper in haar kon binnendringen.
Jessie beet op haar lip van pure opwinding.
Ze ontblootte haar borsten, maakte haar BH los.
"Il sont pour toi mon amour.
Mon corps et seulement poir tois.
Et mon virginité aussi!"
Jessie voelde haar maagdenvlies scheuren.
Verbeet de pijn.
"Arretes pas," smeekte ze.
"Niet ophouden lieverd.
Dit is mijn keuze.
Het is mijn keuze om door jou ontmaagd te worden Jeremy.
Jij bent mijn keuze.
Ooooooh mon amour.
Je te donne mon corps.
Mon amour
Mon âme.
Oooh Jeremy.
Wat is dit toch mooi.
Zo heb ik het altijd gedroomd.
Over mijn eerste keer.
Dat het een heel bijzondere ervaring zou zijn."

Jessie kwam klaar.
In alle heftigheid.
Ze sloeg haar hoofd achterover en kreunde het uit.
"Arretes pas!" schreeuwde ze.
"Continuer, continuer!!! Arretes pas mon amour!"
Jeremy kwam klaar.
Ejaculeerde in Jessie's liefdesgrotje.
Zijn sperma werd keurig opgevangen door het condoom.
Hij stootte nog een paar keer.
Haalde hem er dan uit
Meteen loste het condoom.
Zijn zaad dreef mee met de stroming.
Jessie klampte zich aan hem vast.
"C'etait si beau.
Si beau mon amour.
Ma premiere fois.
Mijn eerste keer.
Intiem met een jongen."
Jessie slaakte een diepe zucht.
"Je t'aime," fluisterde ze teder in zijn oor.
"Ik hou van je."
"Moi aussi Jessie," zei Jeremy.
"Jeremy.
Wat men nu ook van je gaat zeggen.
Dit was mijn keuze.
Ik was het die met jou seks wilde.
Van het eerste moment dat ik je zag.
Had ik een crush op je Jeremy.
Ik twijfelde.
Wilde niet als een slet overkomen.
Maar het verlangen was zo groot.
Ik wil al zo lang met een jongen naar bed.
Maar niet zomaar met eender welke jongen.
Jij bent speciaal voor me Jeremy.
Omdat je jezelf bent.
Omdat je zelf je keuze's maakt.
Ik wil dat ook.
Ik smacht zo naar de vrijheid Jeremy.
Weet je?
Ik heb mijn hele jeugd in klinieken en revalidatiecentra doorgebracht.
En het is niet zeker Jeremy.
Of mijn gezondheidstoestand zo goed zal blijven als ze nu is?
Mijn hart is zwak.
Maar mijn wil om te leven zo sterk.
Ik wil leven Jeremy.
Niet geleefd worden zoals de meeste mensen.
Maar leven.
Echt leven!
Alles eruit halen wat er in zit."
Jeremy streelde zacht door haar blonde krullende haren.
"Jessie.
Mon coeur.
Mon amour.
Vous ete just comme moi.
Nous sons de âme soeurs.
Wij zijn zielsgenoten.
Dat had ik al door na ons eerste gesprek.
Daarom dat ik zonder géne op je avances inging."
Dan keek hij haar aan.
"Je lippen kleuren blauw.
En je rilt over je hele lijf.
Misschien maar best dat we terug naar de kant gaan."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten