Pagina's

dinsdag 1 december 2015

Winter in Vuurland 5




Het was laat in de voormiddag.
Sarah had de hele dag vrij.
Tot 17u30.
Ze kwam langzaam wakker.
Het deed haar deugd om eens te kunnen en mogen uitslapen.
Want de dagen in Hotel Rosita begonnen vroeg.
Kwart na zes opstaan.
Douchen, ochtendtoilet.
Dan maken dat ze tegen zevenen beneden was.
Eerst helpen met het voorbereiden van het ontbijt voor de klanten.
Tafels dekken, ontbijtbuffet klaarzetten.
Dan om half acht zelf ontbijten.
Samen met de anderen.
Dan om negen uur stipt achter de balie tot half twaalf.
En na eten van twaalf tot 15, soms 16u.
Dan na de pauze het avondservice.
Maar nu niet.
Nu genoot ze van de ochtendzon die door het raam scheen.
Buiten was het koud.
Maar ze voelde de stralen van de zon op haar huid.
Ze trok de lakens weg.
Om zo de zon op haar huid nog beter te voelen.
Ze was naakt.
Haar blonde haren warrig over haar schouders.
Haar hoofdje tussen de diepe kussens.
Ze begon met zichzelf te spelen.
Ze dacht aan Beatriz.
En de mooie momenten die ze afgelopen nacht beleefde.
En aan Gabriel.
Aan die kus van eergisteren avond.
Ze fantaseerde.
In haar fantasieën ritste hij zijn gulp open en trok hij haar slipje uit en gooide het ergens tussen de containers terwijl hij haar bleef kussen.
Ze duwde haar twee vingers diep in haar intieme plaatsje.
Kreunde zijn naam.
"Gabriel... Ooooh Gabriel".
Ze sloeg haar hoofd achterover.
Raakte in trance.
In haar fantasie beleefde ze een hitsig seksueel moment met hem.
Zo kwam ze klaar.
Ze besefte.
Ze moest niet fantaseren.
Maar handelen!!!!

Ze gleed het bed uit.
Nam een snelle douche.
Terwijl het lauwwarme water over haar lichaam stroomde.
Broedde ze op een plannetje.
Ze droogde zich af.
Ze had nog tijd zat.
Zette haar laptop aan en logde in op haar Facebook pagina.
Zag foto's van haar vrienden.
Die genoten van de zomer en het mooie weer ginds in het verre Europa.
Een jongen die een crush op haar had stuurde heel pikante foto's.
Zijn lid in erectie.
"Mijn gedachten zijn bij jou Sarah", stond er onder de foto.
"Ja, maar de mijne niet bij u wanker!"  Dacht ze bij zichzelf.
Ze chatte met een vriendin.
Vertelde dat het heel tof was daar in Vuurland.
Maar nog geen tijd had voor foto's.
Maar die zouden er zeker wel komen.
Dan werd het zo rond twaalf uur.
Sarah kleedde zich aan.
Liep naar beneden en vroeg aan Alfredo Chang of hij een bord extra kon maken voor het middagmaal.
Dat mocht.
Net op dat moment kwam Juan Cortez de keuken binnen.
"Haaa guapo", zei hij met een vettige stem.
Hij greep haar vast.
"Als je wat extra saus wil, moet je er maar komen vragen lekkertje", fluisterde hij in haar oor.
En likte er eens aan.
Daarna tilde hij haar even op.
En lachte luid en vettig.
"Nee dank je", zei Sarah.
"Teveel saus is slecht voor mijn slanke lijn".
En weg was ze.

Na het middagmaal besloot Sarah om even naar buiten te gaan.
Gabriel was nu druk bezig met de afwas.
Dus die had nu geen tijd.
Buiten was het koud.
Er stond een ijzige wind die uit het zuiden kwam.
Maar de zon scheen.
Ze liep door de tuin, met het zonneterras.
In de zomer staan hier prachtige bloemen.
Maar nu ligt er sneeuw.
Verderop zag ze de skiërs langs de hellingen naar beneden zoeven.
Ze liep langs de houten trap naar beneden.
Daar eindigde een skipiste.
En was er een apres ski hut.
De muziek kwam haar al tegemoet.
Stampende reggaeton, de populaire dansmuziek uit Zuid-Amerika, die ook in Argentinië populair is bij de jeugd.
Jonge mensen dronken er, dansten er en zochten vertier na een dagje inspanning op de piste.
Ze zag een zwoele Latina met prachtig lang zwart haar in een paars ski pak sensueel dansen.
Een knappe donkere jongen trok haar dicht tegen zich aan.
Sarah kreeg er zin van.
Ze dronk een cocktail en deinde wat mee op de muziek.
Haar zin om met Gabriel intiem te zijn werd nog groter.
Maar alleen was er geen donder aan om in die apres-ski tent te zijn.
Dus keerde ze terug naar het hotel.
Ze zag hoe Elvira de keuken in trippelde.
Ze kletste wat met Juan die wat flauwe grappen maakte.
Terwijl Alfredo groenten aan het snijden was, en Gabriel in het afwaskwartier nog steeds druk bezig was de laatste borden aan het afwassen was.
Elvira nam wat keukengerei dat vuil was en bracht het naar Gabriel.
"En zie dat het proper is, smerig stuk tuig dat ge daar staat", sneerde ze.
Ze bekeek de jongen vol misprijzen.
Haar striemende blik bezorgde hem een knauw in het hart.
"Juan, ik ga dan naar boven hé", zei ze.
Ze knipoogde naar hem.
En wierp een kushandje.
Juan toverde een vettige glimlach op zijn gezicht.
Maakte een schunnige beweging met zijn heupen.
"Señora Elvira is verdomme toch een prachtige vrouw hé.
Knap, intelligent, verzorgd.
Begrijp alleen niet wat ze ooit zag in die ruggengraatloze Europeaan.
Ze verdient zoveel beter.
En dat begint ze ook te beseffen.
Nog even.
En er komt een nieuwe baas.
"EN DAN VLIEGT DAT STUK ONGELUK DAAR AAN DE AFWAS WAAR HIJ THUISHOORT!
OP STRAAT!!  Sarah nam de lift naar boven.
Net toen ze uitstapte kwam Elvira uit het appartement.
Ze gunde Sarah geen blik.
Ze droeg een zijden kamerjas.
"Even de kamers controleren", zei ze.
"Zorg ook maar dat jullie kamer op orde is, want er zwaait wat.
Wie zelfs zijn eigen kamer niet op orde kan houden is niet waard om in een standingvol hotel als dit te werken".
Ze ging binnen in de kamer van Juan Cortez.
Sarah wist wel beter waarom ze net daar binnenging.

Tegen een uur of drie keerde Sarah terug.
Ze liep de keuken in.
Er was niemand meer.
Behalve Gabriel.
Ze hoorde het geluid van de afwasmachine.
Sarah maakte twee knoopjes van haar blouse los.
Gabriel was borden aan het schikken op het aanrecht.
Sarah sloeg haar armen om zijn middel.
Trok zijn t-shirt wat omhoog en streelde zijn half ontblote buik.
Zo onder zijn t-shirt naar zijn borstkas.
Sabbelde aan zijn oorlelletje.
"Mi amor, mi corazon". Fluisterde ze.
Gabriel draaide zich om.
Zijn ogen blonken.
Hij sloot Sarah in zijn armen.
Zo omhelsden ze elkaar.
Meteen gaf hij haar een tedere kus.
"Zullen we vrijen lieveling?" Vroeg Sarah.
"Ik brandt van verlangen nu."
Ze ging langzaam heen en weer met haar bekken.
Heel sensueel.
Haar slipje was drijfnat.
Zo groot was haar goesting.
"Waar?" Vroeg Gabriel.
"In de kelder.
Neem me op de grote vriezer, bij de deur van je slaapkamer."
Ze wachtte geen antwoord af en nam zijn hand.
Ze gingen naar beneden.

Daar knoopte Sarah haar hemd los en gooide die ergens in een hoekje.
Alsook haar BH.
Ze zette zich op de diepvriezer en spreidde haar benen.
Gabriel haalde zijn pik uit zijn broek, en trok haar rok en slip naar beneden.
"Ooh si Gabriel, tomar mi coño" (Ooh ja Gabriel, pak mijn poesje), kreunde ze zachtjes.
Ze sloeg haar armen om Gabriel zijn hals en voelde hoe hij diep in haar binnendrong.
Met krachtige stoten.
Ze klampte zich aan hem vast en kuste hem.
"Tan delicioso querida Gabriel" (Zo heerlijk lieve Gabriel). kreunde ze zacht.
Terwijl ze haar hoofd achterover sloeg.
"Niet stoppen nu lieverd. Doorgaan.
Doe maar lekker hard schat".
Ze loste haar grip.
Liet zich zakken en lag languit over de lengte van de vriezer.
Gabriel spreidde haar benen nog wat meer en ging stevig tekeer.
Hij had zijn t-shirt uitgedaan.
Nu pas zag Sarah welke prachtige tattoo's zijn gespierde lijf sierden.
Hij legde zijn handen op haar lichaam en streelde haar buik en borsten terwijl hij alsmaar harder begon te stoten.
"Tu chica maravillosa" (jij prachtmeid). Zei Gabriel.
Terwijl hij op haar ging liggen en haar vol passie in haar hals en achter haar oor kuste.
"Mi amor eterno" (mijn eeuwige liefde), fluisterde hij in haar oor.
"Su hermoso ojos azules, me hacen loco mi Sarah bonita" (Je prachtige blauwe ogen maken me gek mooie Sarah).
Het klonk zo diep.
Zo oprecht.
Sarah kreunde van puur genot.
Zette haar nagels in zijn borst.
"Verder stoten Gabriel.
Ik sta op ontploffen.
Ik wil keihard genomen worden nu".

En dat deed hij.
Hij begon opnieuw hard te stoten.
Leek wel een bronstige fokstier die niet meer te houden was.
Hij kwam klaar.
Sarah voelde een enorme lading sperma tussen haar benen stromen.
Ze sloot haar ogen.
Dit voelde zo heerlijk.
Dat warme zaad.
Van haar Gabriel.
"Sarah", fluisterde hij in haar oor.
"Tengo mas esperma para ti.
Para mi gran amor.
Yo te queiro.
A quin adoro.
Con todo mi corazon".
Hij kuste haar.
Passioneel.
Terwijl hij haar tepels masseerde met zijn duimen.
En traag in haar heen en weer ging me zijn lid dat ze weer stijf voelde worden.
"Damélo cariño (Geef het me lieverd).
Laar je maar eens gaan.
Ik ben helemaal van jou".
Gabriel begon opnieuw te stoten.
Sarah kwam klaar.
Eenmaal.
Tweemaal.
Driemaal.
Ze kreunde zo heerlijk.
Met volle overgave.

Noch Sarah, noch Gabriel hadden door dat ze werden bespiedt.
Achter een hoekje stond Manuel Torres te gluren.
Hij had Sarah de keuken horen binnengaan.
Hoorde hoe ze Gabriel voorstelde om naar beneden te gaan om daar elkaar lief te hebben.
Sloop stil achter hen aan.
Zag hoe Sarah en Gabriel zich aan elkaar overgaven.
"Puta sucia", foeterde hij.
"Vuile slet".
Hij nam zijn smartphone en begon te filmen.
"Nu heb ik je in mijn macht meisje.
En heb je geen andere keuze dan met mij te doen wat je nu met die crimineel doet".
Toen hij zag dat ze voldaan waren.
Hun zinnen eindelijk geblust leken.
Ging hij terug weg.
Gabriel kwam een tweede maal klaar.
"Zet je op de vriezer Gabriel", zei ze.
Ze ging door haar knieën.
"Ik zal jou lekkere penis eens helemaal schoon likken".
Ze likte hem.
"Wat een prachtige pik", zei ze.
"Zo groot, zo mannelijk.
Ze zoog eraan.
"Ik weet zeker Gabriel.
Dat je nog kan.
Dat je nog kan geven waar ik zo hard naar verlang.
Je heerlijke warme zaad.
Ze likte zo heerlijk.
Tot hij terug helemaal stijf was.
"Llévame a lo perrito" (neem me op zijn hondjes), smeekte ze.
Dat deed hij.
Tot haar grote geluk.

Zo vreeën Sarah en Gabriel zeker anderhalf uur lang.
Voor ze hun kleren terug aandeden nam Sarah hem nog eens vast.
Kuste hem.
"Eres un gran amante Gabriel" (je bent een heerlijke minnaar Gabriel). Zei Sarah.
Mijn lichaam trilt er nog van, van die heerlijke passie die je me gaf.
"Te quiero Sarah", Zei Gabriel.
"Amor eternal, tu y mi" (eeuwige liefde, jij en ik). Zei Gabriel vol emotie."Tuurlijk lieverd", reageerde Sarah.
Ze huilde stilletjes.
Zo'n heftige emoties.
Zo'n hevig oplaaiende passie.
Voelde ze nog eerder voor een jongen.
Het gaf haar kracht.
Moed.
Goesting in het leven.

Sarah ging naar haar kamer.
Snel douchen.
Zich fatsoeneren.
Daarna naar beneden.
Weer die pittige drukte in de zaal.
Daarna dronk ze nog een glaasje met haar collega's.
Beatriz was al naar boven.
Ze voelde zich niet lekker.
"Ik kom zo meteen", zei Sarah.
Na een glaasje en een babbeltje liep ze naar de lift.
Manuel Torres liep achter haar.
"Daar heb je hem weer, gigolo van het jaar nul". Dacht ze.
De lift ging open.
Ze stapte in.
Hij ook.
Drukte op knop nummer 2.
Daarna trok hij aan haar haren.
Duwde haar tegen de muur.
"Buenos noches, puta sucio"... grijnsde hij.
De deur ging dicht, de lift zette zich in beweging.
Hij trok haar slip wat omlaag.
"Je staat een beetje hitsig heb ik gezien.
Hé, vieze slet.
Wat heeft dat criminele afwassertje dat ik niet heb?
Zeg me dat eens?
Heb je mij nu echt afgewezen voor dat onbenul?
Hé?"
Hij trok aan haar haren.
"Dwaas wijf.
Wat ben jij een dwaas wijf.
Om je tijd te verspillen aan die losgeslagen misdadiger.
Jij bent al net zo dwaas als je oom.
Die neemt dat in dienst.
Jij spreid je benen voor hem.
Verstandige mensen werken zich op.
Jij haalt jezelf naar beneden".

Sarah voelde hoe hij haar rok optilde en zijn stijve penis tegen haar rok aanschurkte.
"Laat me los, pervert". gebood ze.
Toen haalde hij zijn smartphone boven.
Hield die voor haar neus en speelde het filmpje af.
"Godverdomme", zei ze.
"Smeerlap".
"Laten we gewoon naar mijn kamer gaan Sarah", zei hij.
"Anders zou je wel eens in heel nauwe schoentjes kunnen terecht komen".
Sarah voelde de grond onder haar voeten wegzakken.
Ze besefte dat hij het meende.
Ze trok haar slip op, en ging gedwee mee met Manuel naar zijn kamer.
Hij sloot de deur.
"Mooi zo", zei hij.
"Kleed je uit".
Sarah ademde oppervlakkig en snel.
Ze voelde haar hart bonzen.
"Je wil toch niet dat Elvira dit ziet.
Relaties tussen personeelsleden zijn verboden, dat weet je toch.
En als je hier buiten vliegt.
En naar huis moet.
Hoe ga je dat thuis uitleggen.
Kom, waar wacht je op".
Sarah deed haar gilet uit, knoopte haar blouse los.
"Muy bonita", zei hij.
"Una cuerpo mervelliosa.
En dat geef je te grabbel aan dat stuk crimineel.
Domme Sarah.
Je hebt een kans uit de duizend.
Om aan de zijde te staan van een man met stijl, intellect en invloed.
Maar je ligt liever te rampetampen met een dief en een geweldenaar".
Hij sloeg haar in het gezicht.
"Wat moet ik daarvan denken?
Je hebt me in mijn eer gekrenkt Sarah.
Daarom beperk ik je keuzevrijheid.
Nu moet je wel voor mij kiezen.
Wil je niet bij je familie gekend staan als een ordinaire slet die met schorem licht te neuken op een diepvriezer".

Hij dwong haar op haar knieën.
"Ik denk wel dat je weet wat je te doen staat hé Sarah Albrecht".
Met bevende handen ritste ze zijn gulp open.
"Goed zo, Sarah". Prees hij haar.
"Creo que seràs una buena esposa Sarah.
Y un buena madre para mi hijo" (Ik geloof dat je een goede echtgenote zult zijn Sarah. En een goede moeder voor mijn zoon)

Sarah keek hem aan.
"Je bent gek". Zei hij.
"por que?
Je hebt de goede leeftijd.
Als vrouw kan je maar beter zo jong mogelijk aan kinderen beginnen.
Ik wil er veel Sarah.
Om ons ras verder te zetten.
Om te vermijden dat er binnen hier en honderd jaar alleen maar 'negros' en andere 'inferieuren' rondlopen.
Ik kan me erbij neerleggen en zeggen van, "ach. Als die meiden liever met gangsters naar bed gaan omdat ze knap zijn, of een dikke pik hebben. Dan doen ze dat maar".
Maar zo ben ik niet Sarah.
Jij bent te mooi en te edel om toe te kijken hoe je je in je ongeluk en het verderf stort.
Hij trok zijn hemd uit en sleurde Sarah bij haar haren en gooide haar op het bed.
Kroop op haar en keek haar strak in de ogen.
"Je bent nu van mij Sarah.
Je lichaam en je geest horen mij toe.
Tot aan de dood.
Hoor je me Sarah.
Je zal me gehoorzamen.
Je zal me je lichaam schenken.
Je houdt meteen op met de pil te nemen.
Zodat ik je snel zwanger kan maken".
Sarah voelde hoe hij haar vagina beroerde.
Kon de walging nauwelijks onderdrukken.
Tranen rolden over haar wangen.
Hij zag het.
Lachte demonisch.
"Ik heb mijn zinnen op jou gezet.
En Manuel Torres krijgt altijd zijn zin".
Hij streelde haar lichaam.
Betaste haar borsten.
Terwijl hij demonisch bleef lachen.

"Weet je Sarah.
Al dat romantische gedoe over liefde.
Ik vind dat onzin.
Een man moet zijn macht uitoefenen over een vrouw.
Haar domineren.
Van af het begin, vanaf hij zijn zinnen op haar heeft gezet.
Duidelijk maken wat hij van haar wil.
Haar in zijn nette strikken.
Dan haar binden, met de ring.
Dan haar bezwangeren.
Zijn zaad in haar achterlaten".
Hij greep haar bij de keel.
"Separa las piernas" (Open je benen). Gebood hij.
Sarah kon amper adem halen.
"Noooo, por favor... Nooooo"!!!! Smeekte ze.
Ze verzette zich.
Hij sloeg haar.
Keihard in haar gezicht.
"Onwillige slet!!!" Riep hij.
"Ik zal je leren gehoorzamen!"
Toen plantte Sarah haar vuist recht in zijn gezicht.
Hij schreeuwde het uit van de pijn.
Sarah raakte buiten zinnen.
Sloeg hem keihard op het hoofd.
Sprong uit bed en nam zijn smartphone.
En sloeg hem aan stukken op de grond.
Daarna ook zijn laptop.
Nam de whiskyfles die op het nachtkastje stond, trok Manuel bij zijn haren.
Dan kneep ze zijn neus dicht en begon de whisky in zijn mond te gieten.
"Zuipt klootzak!" Riep ze.
"Dat ge godverdomme zo ziek zijt als een hond.
Misschien dat ge dan uw manieren gaat leren houden... SMERIGE PERVERT!!!"
Dan was ze weg.
Iedereen zou denken dat hij van zattigheid zijn computer en GSM vernielde.

Beatriz werd wakker.
Zag een naakte Sarah ontredderd de kamer binnen strompelen.
Sarah liet haar kleren die ze bijéén raapte op de grond vallen en liet zich vallen in de armen van Beatriz die meteen uit bed sprong en naar haar toeliep.
"Hé Sarah que pasa"? Vroeg ze.
"Manuel", zei ze.
"Hij wilde me chanteren.
Verkrachten.
Die vent is gek... " Snikte ze.
De veer brak.
Sarah begon te huilen.
Met diepe snikken.
Beatriz troostte haar.
Gaf haar een warme knuffel.
Maar tegelijk voelde ze de woede opborrelen.
"Cerdo Pervetido" (pervert zwijn), foeterde ze.
"Wat heeft hij met je gedaan"? Vroeg ze.
Met horten en stoten deed Sarah haar verhaal.
"Wat"? Zei Beatriz.
"Dat gaan we zo niet laten. Doe je nachtpon aan, en neem je slipje....
IK HEB EEN PLAN!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten