Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Bloggen in tijden van corona deel 6: Uitzieken.



Dag lieve mensen.
Mijn stem is al veel minder schor, het spreken gaat al iets beter.
Maar ik doe nog regelmatig een zeehond na.
Hoesten dus.
En zo'n kriebelende irritatie in mijn keel.
En mijn neus loopt gelijk zot.
Da's toch raar hé.
Dat je neus loopt... En je voeten ruiken!

Ach ja, ik hou van dergelijke grappige woordspelingen.
Maar ook van de vele respons die ik kreeg voor mijn artikelen.
Bedankt hiervoor.
Bedankt om de tijd te nemen om op mijn artikelen te klikken en deze door te nemen of helemaal uit te lezen.
En voor de mooie commentaren.
Ja, echt ik geniet daarvan.
Ik trek me daaraan op.
Ik doe dit met heel mijn hart.
Door mij, voor jullie.
Of je me nu IRL kent, of alleen via sociale media.
Of je nu een toevallige bezoeker bent.
Welkom.
Ik zou ook zeggen neem gerust een kijkje, klik even op het 'blogarchief'.
Snuister wat rond en neem te tijd om de andere artikelen te lezen.
En laat eens weten wat je er van vindt.
Of kijk gewoon op mijn FB pagina.
Ik zal af en toe een link plaatsen van zaken uit mijn blog die mij aan het hart liggen.

Liefs.
Miguel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten